ke Air Max Tn Womens[/url] om zijn nieuws

Moderator: tnavr

caicai2017

ke Air Max Tn Womens[/url] om zijn nieuws

Postby caicai2017 » Thu May 16, 2019 3:01 am

Het was slimme marketing van Nike om "4%" in de productnaam op te nemen, opdat niemand zou vergeten dat deze Nike Air Max 95 Femme schoen belooft je prestaties Nike Air Huarache Femme te verbeteren. En dat is het ding: een paar Vaporfly 4% Adidas Superstar Donne dragen is om stilzwijgend te erkennen dat je in die belofte gelooft. Het is om aan je mede lopers aan te kondigen dat je niet alleen het type persoon bent dat $ 250 uitgeeft aan hardloopschoenen, maar je doet het omdat je echt gelooft dat ze je sneller zullen maken!
Het is niet verwonderlijk dat bepaalde elitisten van de online hardloopgemeenschap hun afkeuring hebben uitgesproken over het feit dat minder competitieve atleten de 4% opkopen, alsof het voorrecht zou moeten worden gereserveerd voor Olympische Trials-qualifiers en semi-pro's. (In een bizarre analogie vergeleek One LetsRun.com-prikbord poster hobbyjoggen in de schoen met het maken van een gezinsuitje met de auto in een Ferrari.) Persoonlijk, als ik een kleine www.marioverta.it superster zou zijn, zou ik Nike Air Max 270 Dames nogal voorzichtig zijn met het omhelzen van snobisme . In vergelijking met de voorkant van races als Chicago, zijn we aan het eind van Nike Air VaporMax Femme de dag allemaal hobbyjoggers en niets is vermoeider dan een amateuratleet met een opgeblazen gevoel van eigendunk.
Om eerlijk te zijn, is het onvermijdelijk dat opmerkelijk dure - en naar verluidt prestatieverbeterende uitrusting uitblinker zal zijn. Je kunt niet de man zijn met de $ 10.000 fiets of op maat gemaakte poederski's en verwachten dat niemand je gaat beoordelen. Eerder was de wereld van het afleggen op afstand grotendeels ge?soleerd van dit fenomeen, maar als we een nieuw tijdperk van gelegaliseerd technisch doping ingaan, staat dat misschien op het punt te Nike Air Max 90 Damen veranderen.
Maar wat betreft dit idee dat midpackers hun geld moeten besparen, is het de moeite waard om duidelijk te maken dat www.laboamberieu.fr hardlopen geen sport is waar luxe apparatuur een hogere vaardigheid vereist. Als de Vaporfly 4% s echt "werkt", zou je kunnen beweren dat ons langzame mensen de schoen "meer nodig" hebben dan de elites. Ik weet dat ik de hulp zeker kan Nike Air Max 270 Femme gebruiken. Eliud Kipchoge en Mo Farah zijn ondertussen al snel genoeg. Je moet je bijna een beetje medelijden voelen met Hoka One One.
Afgelopen zaterdag sponsorde het bedrijf een gelijktijdige 100K race en een 50-mijls wereldrecordpoging om zijn nieuwe 'Carbon X'-hardloopschoen te promoten. Het ging min of meer volgens plan, met Hoka-gesponsorde superster Jim Walmsley die 50 mijl bereikte in 4:50:08 en het al lang bestaande wereldteken van 4:50:51 van Bruce Fordyce brak. De inspanning kostte Walmsley uiteindelijk de overwinning in de 100K, maar dat maakte niet echt uit. Hoka had een nieuw wereldrecord Nike Air Max Tn Womens om zijn nieuwste innovatie te helpen verkopen en schoot prompt een persbericht af met een 'historische doorbraak in menselijke prestaties'.
Ik twijfel er niet aan dat ik mijn kleinkinderen precies kan vertellen waar ik was toen ik een e-mail opende om te ontdekken dat homo sapiens 4:50:20 over 50 mijl had gekraakt. Maar de nieuwscyclus is een onverzadigbaar beest. Voordat het weekend voorbij was, publiceerde de Guardian een Adidas Superstar Damen artikel waarin werd aangekondigd dat Eliud Kipchoge opnieuw de barrière van twee uur zou proberen te doorbreken in een speciaal daarvoor speciaal voor dit doel opgezette marathon. Zonder Walcom te mijden, kan niemand tegenwoordig concurreren met "Boss Man" Kipchoge.

Return to “The app”